4. října 2013

Back to School 2013

Už měsíc se moje uši těšily na festival T-Music Back to School, kde bylo pět kapel, ale hlavně moji oblíbení, milovaní, mou myslí oslavovaní Horkýže Slíže. Co vám mám povídat, bylo to absolutně bezkonkurenční, k důvodu se dostaneme.

Byla kosa jako prase, tak jsme se šli s kamarádama zahřát pivem (ha-ha...). Pak jsme ale objevili úžasnej stan Přírodovědecký fakulty UK, kde dělali dynamický koktejly - zalili suchej led pitím, takže to bublalo, kouřilo se z toho, limetkovej nebo jahodovej kaviár v tom lítal nahoru a dolů, prostě nádhera! Navíc bylo ve stanu teplo, takže jsme se aspoň trochu zahřáli na očekávanej horkýžáckej koncert.

Horkýže byli jako vždycky skvělí. A nejskvělejší bylo, když mi kolega fotograf věnoval svou akreditační pásku, takže jsem se dostala mimo davy až k podiu. Byla jsem na dosah HS!!!! Kdybych natáhla ruku, mohla jsem se dotknout boty Doktora! A kdybych stála o metr a půl víc doleva, mohla jsem od Doktora dostat trsátko!!
Foto: Pavel Turek
Včerejší večer pro mě byl naprostá pecka - představte si, že jste na dosah ruky od svýho oblíbenýho interpreta a navíc, že se nemusíte bát o svoje zdraví a zuby mezi napresovanejma lidma, kde vám polovina z nich otírá svoje odžínsované geniálie o záda nebo zadek a kde po vás lijou pivo, protože mají akutní potřebu vrhat poloplný půllitry do vzduchu nad hlavy fanoušků. Stojíte tak blízko, že vidí i interpret vás! Nejste pro něho hlava nebo ruka v davu, jste ta holka pod pódiem, co jim fandí, zpívá, tančí, tleská a huláká! Cítíte se být víc součástí jejich projevu. A to je pocit k nezaplacení!

Včera byl jeden z nejlepších večerů mýho života! (Sama sobě jsem položila otázku - co bych dělala, kdyby na mě promluvili, když už z té blízkosti jsem hotová? Odpověď zní - začala bych věřit v Boha!)




1 komentář:

  1. Byla to skvělá akce. :) Já byla v Plzni na Back to school a byla to paráda. :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)